sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Tästä se kesä alkaa!



  Istun ikkunalaudalla kuunnellen ystävän säveltämää musaa. Ulkona on liian kuuma suomalaiseen makuun (+40c) mutta onneksi käteni ulottuvilla on kylmää persikka jääteetä. Hymyillen ihmisille kadulla ja katselen meren sinistä taivasta -  elämä on kaunista!

  I'm sitting on a window sill, listening to music composed by my friend. It's too hot for a finnish person to go outside (+40 degrees) but luckily I have a glass of peach
icetea. I'm smiling to the walking people on the street and watching the sea blue sky - life's beautiful!










Examenit on vihdoin ohi ja pian on myös tämä lukukausi. Kova uurastus palkittiin - minut hyväksyttiin koulun Bachelor tutkintoon, eli jatkan opiskelua Budapestissa vielä seuraavat 3 vuotta! :)

My exams are finally over and so will be this semester too. My hard work was paid back - I was accepted to the Bachelor degree so I'll continue studying here in Budapest for 3 more years! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti