tiistai 15. tammikuuta 2013

Menetin Vapiano neitsyyteni

 Heips! Mun oli tarkotus tehä tää postaus jo eilen mutta olin niin myöhään kotona, ettei siitä oikein tullut mitään...no parempi nyt kun ei milloinkaan! :)
  Maanantai alkoi mulla niikuin kaikki muutkin maanantait: klo 9.00 balettitunnilla. Olin tosi yllättynyt, etä mulla meni niinkin hyvin vaikka oli maanantai :D Tunnin jälkeen meillä oli vielä "reppaa" eli harjoiteltiin variaatioita. Teille jotka ette välttämättä tiedä: variaatio on siis joku lyhyt soolon pätkä. Harjoitellaan niitä Falunissa järejestettävään kisan karsintaa varten, joka pidetään kahden viikon päästä...Lisäksi minä ja 10 muuta on lähdössä hiihtolomalla kilpailuun, joka pidetään Saksassa, Berliinissä! Heheh mua jännittää jo nyt :P Toisaalta en oo ikinä ennen ollut kisoissa ulkomailla, joten ehkä pieni jännitys on ihan ymmärrettävää. 
 Yesterday was just like all the other Mondays always: a ballet class at 9.00 and after that a variation rehearsel. We're training for an audition which is for a competition in Sweden, Falun.... it's in 2 weeks. Also me and 10 other girls from our school are going to a competition in German, Berlin! It's on February and I'm so excited and a little nervous already :P But maby it's because I've never been in a competition on abroad before.
 
Tunnelmia eilisen repan jälkeen:) After yesterday's rehearsel:)
 
 
  Asiasta toiseen. Variaatioharjoitusten jälkeen meillä oli vielä yksi nykytanssitunti, mikä ei mennyt mun kohdalla kauhean loistokkaasti: puolen tunnin jälkeen vasempaaan polveen tuli viiltävä kipu aina, kun teki syvän "plien". Jouduin siis lopputunnin tyytymään vain sivussa istumiseen ja katselemiseen.
  After the variations we still had one modern class which didn't go so well: always when I did a deep "plie" my knee started to hurt quite badley. That's why I just had to sit and watch for one hour while the others were dancing....

  Onneksi sain kivun loppumaan (kiitos jääpussi!!) ja treenit loppuivat jo klo 12.45. Ja mikä parasta, koulu alkoi vasta viidetä! Siksi suunnattiin tyttöjen kanssa Vapianoon syömään; minä sinne ensimmäistä kertaa :D En tiedä, missä kuplassa oon oikeen elänyt kun en ollut sielä ennen käynyt. Olisin halunnut tilata ihanan höyryävän, juustoisan pastan, mutta sitten "Ainiiiin, mulla on vielä yksi balettitunti illalla koulun jälkeen!" Noniin, tyydyin sitten kana-ceasarsalaattiin mutta sekin oli tosi herkullista!
 I'm so thankful somebody invented an ice pack; I got the pain away from my knee. The class finished already at 12.45. My school started at five o'clock so we had a lot of time to go and eat lunch at Vapiano! I wanted to order a nice cheesy pasta but then I remembered that I'll have one more ballet class in the evening after the school. That's why I bought a chicken ceasar salad which was really delicious too!
 
Hei oon vielä aika huono ottamaan kuvia ruoasta, älkää välittäkö!
i'm not very good at taking pics about food yet, sorry
 
 
  Vapianossa herkuttelun jälkeen meillä oli vielä runsaasti aikaa ennen koulun alkua. Mitä se siis tarkoittaa? No lisää ruokaa tietysti! Ylitettiin tie toiselle puolelle ja mentiin Robertsiin kahville...tai oikeastaan kaakaolle :) Samaan aikaan kirjoitin englannin esseeni, jonka olin unohtanut tehdä kotona. After we had eaten at Vapiano we still had lots of time before school would start. So what does it mean? More food of course! We went to Robert's cafe and ordered hot chocolate:)


 
 Loppu päivä kuluikin sitten koulun ja balettitunnin parissa. Oon niin onnellinen, että mulla on periaattessa vain yksi kurssi tässä jaksossa! Näihin tunnelmiin päätän tän postauksen, ihanaa talvista tiistaita kaikille :)
 The rest of the day I spent with school and ballet. I'm so happy I've got only one course in this period! I think I've wrote enough to this post now so have a lovely Thuesday everybody :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti