sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Vihdoin oma blogi

 No niin, nyt se vihdoin tapahtui. Olen aloittanut bloggaamisen! Ties kuinka kuinka kauan olen harkinnut blogin luomista, mutta oma motivaatio ja aika ei ole siihen riittänyt. Mikä sitten sai minut yhtäkkiä tänä kylmänä ja pimeänä tammikuun iltana kirjoittamaan tätä? No, siihen on parikin syytä. Ensinnäkin nyt tuntui siltä, että pitäisi saada ajatukset jotenkin kokoon, nimittäin tämä kaksoistutkinnnon ensimmäinen lukukausi on ollut aikamoista hullunmyllyä. Toiseksi luin juuri pitkästä aikaa hyvän ystäväni blogia ja se sai minua innostumaan tästä myös:)

  Olen siis 16-vuotias, LYHYT (156cm) tyttö jolla on suuret unelmat. Aloitin lukion syksyllä. Tai oikeastaan amiksen...en oikein itsekään tiedä, miksi sitä kutsutaan :D Opiskelen nimittäin Suomen Kansallisoopperan Balettioppilaitoksessa, Ammatillisessa koulutuksessa. Haaveenani on siis ura ammattibalettitanssijana. Samaan aikaan suoritan kaksoistutkintoa Eiran aikuislukiossa.

 Tässä blogissa tulen kertomaan pienestä, oudosta elämästäni: tanssista, kavereista, koulusta, perheestä, ruoasta, musasta ymsyms. Blogini ulkoasu ei ole vielä kummoinen, mutta muokkaan sitä heti kun aika sallii. Tavoitteena olisi tehdä uusi postaus ainakin kerran viikossa....hehe en tiedä miten se onnistuu tiukan aikatauluni takia mutta lupaan, että yritys on kova!
 Eli tervetuloa tänne mun blogiin, hope you like it! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti